حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 22 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2981×
نقش  قابل توجه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
شناسه : 9881
بازدید 147
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تشریح کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.
ارسال توسط : نویسنده : روح الله رسولی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد ضمن تبریک روز بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی طی سخنانی اظهار داشت: بی شک امروزه نقش روابط عمومی وحیطه فعالیت آن برهیچکس پوشیده نیست، امروزه تمامی فعالان جامعه دربخشهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و . . . جویای روابط عمومی هایی هستند که آنان را درطراحی روشهای معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.

حجت الاسلام انصاری بیان داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

وی افزود: روابط عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می‎کند، اما دو نقش قابل تفکیک آن درارتباطات درون سازمانی وبرون سازمانی ازمیان سایر نقشها نمایان‎تر و مهمتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی هنرش این است که بتواند امکانات وشرایط محیط بیرونی را تشخیص دهد وآنان را با امکانات درون سازمان پیوند دهد افزود: اجرای فرامین درون سازمانی را تسهیل نماید ودرنهایت ارتباط سازمان را با بیرون ازآن، بدرستی برقرار سازد که دراین راستا اولین قدم شناخت محیط وسازمان مربوطه است ومنظور از این شناخت ، شناسایی و بررسی نقاط قوت وضعف است.

حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است، نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، از مهمترین نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک روابط عمومی ها، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی دانست و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان عنوان کرد.

وی ضمن تبریک روز روابط عمومی خدمت همه مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرائی استان یادآور شد: امید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.