حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیش ازخطبه های نمازجمعه اهل سنت جاسک
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
شناسه : 7332
بازدید 114
3
حجت الاسلام صحرانشین پیش ازخطبه های نماز جمعه اهل سنت درمسجد جامع یکبنی جاسک،سخنرانی کرد
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک،جمعه 10 دی ماه جاری پیش از خطبه های نماز جمعه مسجد جامع اهل سنت محله یکبنی جاسک ایراد سخن کرد.

وی در سخنان خود با گرامیداشت سالروزحماسه بزرگ9دی ماه 1388و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش،گفت: حماسه 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران در راهپیمایی بزرگ این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی اضافه شد.

صحرانشین افزود:حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان روز «بصیرت» و میثاق با رهبری نامیده شد،اظهار داشت: در این روز ماندگار و تاریخی،ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دشمنان دین خدا را مأیوس و ناامید ساخت وباعث خشنودی قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری،حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیان داشت: مردم و مقام معظم رهبری در حادثه فتنه 88 بسیار صبر و خویشتن داری کردند اما فتنه گران و منافقین دست نشانده ، وقاحت فبی نظمی و هتک حرمت به مردم و تجاوز به اموال بیت المال و مردم را از حد گذراندند و دیگر چاره ای برای دخالت دوستداران نظام و انقلاب نگذاشته بودند و بالاخره وقتی غافلین و مزدوران استکبار در روز عاشورای حسینی ، نسبت به مقدسات  اهانت و حرمت شکنی کردند،سیل پرخروش مردم با آکار ساختن خشمی مقدس ،بساط فتنه را برچیدند و تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت شان را به خاک مالیدند.

حجت الاسلام صحرانشین سپس به دومین سالگرد شهادت سردار دلها،حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: حقیقتا” حاج قاسم برای همه مردم مظلوم و ستمدیده مبارزه کرد و جانش را در این راه نهاد،او نه تنها برای شیعه و اهل سنت که برای مسیحیان وغیر مسلمانانی که مظلومانه توسط گروه تروریستی داعش مورد ظلم و تعدی قرار میگیرند از خودگذشتگی کرد و سرانجام برای حمایت ستمدیگان و مستضعفان جانش را فدا کرد.

گفتنی است خطبه های نماز جمعه مسجد جامع اهل سنت یکبنی جاسک به امامت مولوی راشد بندار، اقامه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.