حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
راه اندازی تشکل مردمی خواهران شهید در بندرعباس
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
شناسه : 6775
بازدید 153
11
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد: حجت الاسلام انصاری راد از راه اندازی تشکل مردمی خواهران شهید با هدف حضور جدی آنان در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی در استان هرمزگان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست هم اندیشی تشکل مردمی خواهران شهدا که در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد اظهار کرد: خانواده های شهدا نقش بسزایی در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی و تدام آن دارند، نقش آفرینی که خانواده های شاهد انجام داده اند در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت و ضبط شده است.

وی افزود: سرافرازی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان، مدیون خون مطهر شهدا هستیم. اگر نبود تلاش های ارزنده شهدا و استقامت و پایداری های آن والامقامان و اقتدار خانواده هایشان، پیروزی و تداوم محقق نمی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: باید از خانواده های شهدا بعنوان یک ظرفیت بسیار موثر در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود.

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی اقدام به راه اندازی تشکل مردمی خواهران شهید کرده است چون معتقدیم ضرورت چنین ساختار سازی و نهادسازی در گام دوم انقلاب اسلامی احساس میشد.

وی ادامه داد: تشکل مردمی خواهران شهید با هدف حضور جدی آنان در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی حضور راه اندازی شده است. این بزرگواران با خاطرات شهدا و تفکر شهدا آشنا هستند و قادر به انتقال مفاهیم در این زمینه هستند و می توانند در جایگاه خانواده هشید، نقش آفرینی کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.