حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و بهزیستی استان منعقد شد
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
شناسه : 6569
بازدید 120
5
با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی: تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی بین ادارات کل تبلیغات اسلامی هرمزگان و بهزیستی استان منعقد شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به منظور دستیابی به مشارکت و هم افزایی سطح فرهنگ جامعه و بهره مندی از ظرفیت های استانی، این تفاهم نامه فی مابین اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به نمایندگی حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل و اداره کل بهزیستی استان به نمایندگی ابراهیم حسن نژاد با شرایط ذیل منعقد گردید و طرفین به اجرا و رعایت مفاد آن از تاریخ انعقاد توافق نمودند.

این تفاهم نامه همکاری جهت بهره مندی از ظرفیت های بالقوه  و بالفعل طرفین در راستای اهداف و ماووریت های دستگاه و تبادل تجارب فرهنگی منعقد گردید.

توسعه همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی به منظور افزایش سطح آگاهی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود طرفین به منظور برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و نیل به ارزش های اسلامی، همکاری متقابل هر دو دستگاه در زمینه ارتقا و تقویت بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در سطح خانواده ها و جامعه و همکاری در جهت گسترش فرهنگ مشارکت ها، خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی از جمله اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.