حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
قدردانی معاون سیاسی استانداری هرمزگان از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
شناسه : 6456
بازدید 122
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اهدای لوح سپاس، از اهتمام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و عضو انجمن تعزیه خوانی شهرستان بندرعباس به امر توسعه فرهنگ دینی در هرمزگان قدردانی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اهدای لوح سپاس، از اهتمام و عنایات حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در راستای توسعه فرهنگ دینی در هرمزگان قدردانی کرد.

رئوفی در بخشی از لوح تقدیر خود چنین آورده است:

یقینا توسعه و پیشرفت فرهنگی و مذهبی شهر بندرعباس مروهون تلاش بی دریغ شما خادمین حسینی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاشخگویی را وظیفه ای مهم تر برای خویشتن می دانید. لذا بر  خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از عنایات و توجه جنابعالی به امر مهم توسعه فرهنگ دینی بخصوص در مراسمات عزاداری بر امام حسین(ع) و خدمت به جهت فراهم نمودن توسعه و رشد جوانان این مرز و بوم به خصوص مراسمات عزاداری سنتی و تعزیه خوانی و سرکشی به پیرغلامان حسینیو ثبت سنت های عزاداری هرمزگان در فهرست آثار معنوی کشور قدردانی می نمائیم. سلامتی و موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمائیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.