حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نقش مهم زنان در پیشرفت جبهه اسلامی
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 6403
بازدید 71
5
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تشریح کرد  مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان این توانمندی را دارند که خانواده خود را برای شکل دادن پیشرفت جبهه اسلامی همراه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، عاطفه سعیدی نژاد شامگاه چهارشنبه در همایش بانوان فعال و تأثیرگذار فرهنگی اظهار کرد: در چله نخست انقلاب ما فرصت برنامه ریزی طرح‌های بلند مدت را نداشتیم و فرصت سوزی زیادی اتفاق افتاد اما در چله دوم انقلاب، که چله شکوفایی استعدادها است باید برای رسیدن به آرزوهای بزرگ انقلاب برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه زنان جوان جامعه ما بزرگترین فرصت و پتانسیل برای تحقق اهداف بلند انقلاب هستند افزود: به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اگر حضور فعال زنان ما نبود انقلاب ما این پیروزی معجزه آسا را نداشت.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: زنان ما در دوران مقدس هم جبهه‌ها را پشتیبانی و هم همسران و فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند و مفهوم جامعه اسلامی را عینیت بخشیدند.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی خانواده در بطن جامعه و حرکت ولایی تعریف می‌شود و کمک می‌کند همه اعضای آن در مسیر ولایی قرار گیرند.

سعیدی نژاد زنان را رهبران امروز پیشرفت انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: رسالت روشنگری و تربیت افراد ذهنیت ساز برای عموم جامعه بر دوش زنان است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: زنان این توانمندی را دارند که خانواده خود را برای شکل دادن پیشرفت جبهه اسلامی همراه کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانه گام دوم انقلاب تصریح کرد: ما باید ظرفیت‌ها و رشدهایی که تا امروز داشتیم ببینیم و فهم درستی از جامعه خود داشته باشیم.

سعیدی نژاد گفت: انقلاب ما یک سرمایه بزرگی بود که با همه کم کاری‌های ما در حال پیشروی به سمت جلو است و دشمنان ما تلاش می‌کنند تا با قدرت تبلیغات ما را نسبت به انقلاب ناامید و یا پشیمان کنند ولی ما باید هوشیار باشیم.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: مردم ما بهترین مردم دنیا از لحاظ هوش و توانایی هستند و ما به هرچه اراده کنیم خواهیم رسید به شرط آنکه خود را باور کنیم و زنان ما نقش ویژه ای در این خود باوری دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.