حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نشست شریکه الامام بنیاد هدایت در بندرعباس برگزار شد
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
شناسه : 6392
بازدید 204
9
با حضور راهیار تبلیغ استان هرمزگان: نشست شریکه الامام با حضور راهیار تبلیغ استان هرمزگان و مسوولین راهیاری شریکه الامام در شهرستان ها و مرکز استان در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حمید غلامپور راهیار تبلیغ استان در این نشست که با هدف توانمند سازی شبکه امامت برگزار شد اظهار کرد: در مرحله اول؛ ساماندهی، سازماندهی و شبکه سازی شریکه الامام در شهرستان های استان و سپس توانمندسازی آنان است. به گونه ای که در مرحله اول، جایگاه شریکه الامام و چگونگی تقویت حوزه تبلیغ و فعالیت اجتماعی امام را تبیین کنیم.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مسجد در یک محله افزود: مسجد بعنوان یک نقطه بسیار موثر تمدن ساز است و تمامی برنامه های بنیاد هدایت در حوزه شبکه سازی و تشکیلات ایجاد کرده اند.

راهیار تبلیغ استان هرمزگان ادامه داد: به ویژه مسأله مهم حوزه راهیاری در ضلع تبلیغ برای راهبری امام به منظور رونق جایگاه تمدن ساز و تحقق جامعه پردازی که جزو منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی است به تمدن نوین اسلامی منجر شود.

حجت‌الاسلام غلامپور همچنین گفت: ارمغان تمدن نوین اسلامی؛ ظهور و بروز جامعه مهدویت و ایجاد عدل و قسط و داد عمومی و جریان سازی و گفتمان سازی این مسائل و مفاهیم اجتماعی در سراسر کشور است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.