حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
نشست پایگاه مقاومت بسیج رسالت و شهید مطهری در بندرعباس برگزار شد
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۴۳
شناسه : 6365
بازدید 105
3
به مناسبت هفته بسیج: نشست پایگاه مقاومت بسیج رسالت و شهید مطهری با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و نماینده عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست پایگاه مقاومت بسیج رسالت و شهید مطهری که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: در هفته بسیج، بازدید از شهرستان ها صورت گرفت که در این بازدیدها شاهد شور و احساس خاص همه قشرها به ویژه نوجوانان و جوانان به حضور در برنامه های هفته بسیج بودیم.

وی افزود: برای شناخت بهتر و صحیت تر بسیج، می بایست سخنان و بیانات امامین انقلاب اسلامی درمورد بسیج و جایگاه این نیروی مردمی را مرور کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: بسیج در حوزه ها و عرصه های گوناگون از قبیل دینی، اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی، سیاسی و … نقش آفرینی کرده است و ضروری است نوع خدمات ارائه شده توسط بسیجیان به ویژه در 8 سال دفاع مقدس مورد مطالعه و بازنگری قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه وصیت نامه شهدا باید چندین بار مورد مطالعه قرار گیرد، گفت: هفته بسیج ، ظرفیت بسیار خوبی برای حفظ ارزش های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و می بایست از این ظرفیت به نحو احسن بهره برد.

وی افزود: اگر نبودند بسیجیان و رشادت های آنان در جنگ تحمیلی، شاید این افتخارآفرینی ها رقم نمی خورد.

در ادامه این جلسه، نماینده عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان هرمزگان نیز ضمن برشمردن ویژگی های بسیجیان، اعتقاد و ایمان قوی را دو خصیصه بارز و برجسته بسیجیان نام برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.