حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
بسیج یک تشکیلات فرافرهنگی برای ادامه انقلاب است
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۹
شناسه : 6277
بازدید 113
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام انصاری راد گفت: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب برای حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: بسیج در آذرماه سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد درحالی که جنگ هنوز شروع نشده بود اما افق دید امام راحل افقی فراتر از زمان بود.

وی افزود: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب برای حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: تفکر بسیج با الهام از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید درعرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی،علمی و اقتصادی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

حجت الاسلام انصاری راد گفت: تمام وصیت‌نامه‌های نوجوانان و جوانان شهید در دوران دفاع مقدس برگرفته از تفکر بسیج و نشات‌گرفته از سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) بود که مخلصانه وارد جبهه‌های جنگ می‌شدند و برای دفاع از کشور از تمام هستی و جان خود می‌گذشتند.

وی ابراز داشت: رعایت تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی محوری‌ترین سفارش نوجوانان بسیجی دوران دفاع مقدس به مردم بود که امروز باید سرمشق همه مردم در دفاع از نظام باشد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم یک نمونه از تفکربسیجی است که اخلاص، ولایت‌مداری، تقوا، بصیرت و درستکاری، خدمت در راه خدا، صبر و مقاومت، صدق و صفا، شجاعت و فداکاری او بر دل آحاد مردم از زنان و مردان چه ایران و چه درکشورهای دیگر نشست و تا وقتی که این فرهنگ باشد بسیج زنده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.