حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
کارگاه آنلاین والدگری «رستا» برگزار می‌شود
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
شناسه : 6248
بازدید 120
4
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛ اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، کارگاه آنلاین والدگری «رستا» با هدف «ایجاد الگوی رفتاری با فرزندان و ترمیم روابط آسیب‌دیده میان فرزندان و والدین» برگزار می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، کارگاه آنلاین والدگری «رستا» توسط شبکه همگرام (میز تخصصی کودک) برگزار می‌ کند.

مجموعه کارگاه‌های والدگری رستا به صورت آنلاین برای والدین، فعالان، کارشناسان و علاقمندان به حوزه تربیت و کودک در چهار کارگاه سه ساعته به صورت تعاملی و تمرین محور در آذر ۱۴۰۰ توسط شبکه همگرام برگزار می‌شود.

این دوره‌ها با هدف ایجاد الگوی رفتاری با فرزندان، ترمیم روابط آسیب‌دیده میان فرزندان و والدین، افزایش ظرفیت عاطفی و توانمندسازی در حوزه والدگری، نحوه عبور از بحران‌ها و چالش‌های پیشروی والدین برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک http://yun.ir/l9g2j8 و یا با ارسال پیام در واتساپ شبکه همگرام، به شماره ۰۹۳۷۳۳۱۸۰۰۰ اقدام به ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.