حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
دشمن نمی‌تواند به نیروی آهنین بسیج نفوذ کند/ بسیج سپر مبارزه با تهاجم دشمن است
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
شناسه : 6199
بازدید 140
5
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: حجت الاسلام غلامی گفت: دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی بین آحاد مردم و نومیدی مردم از نظام مقدس و رویگردان کردن آنان از نیروی بسیج است تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد اما بسیجی هوشیار و با بصیرت است و با شناخت کامل از زمان و مکان و درک صحیح، اجازه رخنه به این سد عظیم و آهنین بسیج را به دشمنان نخواهد داد.
ارسال توسط : نویسنده : هادی جمعه پور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به فلسفه تشکیل بسیج اشاره و اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای مبارزه همه جانبه با آمریکای جهانخوار که هر روز برای گسترش تجاوزات، چنگ و دندان نشان می دهد و در رویارویی با همه ابرقدرتهای تجاوزگر و تیز ، رشد انقلابی نهضت اسلامی ایران، روز ۵ آذرماه سال ۵۸ را بسیج عمومی اعلام فرمودند و هدف از تشکیل بسیج را این گونه بیان کردند که « مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشد و تعلیمات نظامی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج در احیای ارزش ها و دفاع از سرزمین ایران اسلامی افزود: امروز بسیج قوت قلب همگان است و مختص ایام خاصی نیست بلکه برای همه زمان هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با تاکید بر اینکه برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند بسیج هستیم، تصریح کرد: کارکرد بسیج فقط به دوران جنگ نیست بلکه در سازندگی نیز نقش اول و برجسته ای داشت. این نیروی مردمی در هنگام وقوع بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و … بسیج پیشگام بوده و خواهد بود. بسیج همچنین در جلوگیری از اغتشاشات و فتنه ها نیز نقش آفرین بوده و سینه سپر کرده است.

غلامی به نقش بسیج در محرومیت زدایی و کمک به مردم در قالب گروه های جهادی اشاره و ابراز داشت: اساتید دانشگاه ها و پزشکان، متخصصان و متعهدان بسیجی در زمینه مباحث علمی و آموزشی نیز حرف اول را می زدند و سر منشأ خیر در جامعه هستند.

وی گفت: اگر بخواهیم بسیج را در یک جمله معنا کنیم باید بگوییم که بسیج؛ نیرویی کارآمد، حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این تفکر، بسیار موفقی است. چرا که بسیجیان بدون هیچ گونه چشم داشتی، عمر خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرده است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم به چرایی مخالفت دشمن با نیروی مقتدر مردمی بسیج اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بسیج حامی و مدافع مقاومت شناخته شده و حافظ خون شهدا و ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است مورد مخالفت دشمنان نظام مقدس واقع شده اند.

غلامی با بیان اینکه هرجا که مقاومت در نقطه ای از جهان شکل گرفته است، به تأسی از بسیج است، اذعان داشت: از بدو شیوع ویروس کرونا، بسیج بود که کمک های مردمی را جمع آوری و بین آسیب دیدگان ناشی از این ویروس منحوس توزیع کرد. بسیج همچنان در زلزله اخیر هرمزگان خوش درخشید و به یاری زلزله زدگان شتافت.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال فتنه گری و اختلاف افکنی بین آحاد مردم و همچنین نومید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویگردان کردن مردم از نیروی بسیج است تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد اما بسیجی همچون گذشته، هوشیار و با بصیرت است و با شناخت کامل از زمان و مکان و درک صحیح، اجازه رخنه به این سد عظیم و آهنین بسیج را به دشمنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.