حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
از جمله اقدامات مهم امام حسن عسکری(ع)، در زمینه سازی غیبت امام زمان(ع)، طرح پیشاپیش مساله غیبت بود
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
شناسه : 5843
بازدید 205
13
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد: حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد،گفت: از مهمترین برنامه های دوران امام حسن عسکری (ع) آماده سازی جامعه برای دوران غیبت وآماده سازی جامعه برای امامت امام عصر(عج) بود.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، در گفتگویی بمناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: از مهمترین برنامه های دوران امام حسن عسکری (ع) آماده سازی جامعه برای دوران غیبت و آماده سازی جامعه برای امامت امام عصر(عج) بود.

حجت الاسلام علی لیاقت اظهار داشت: در زمان امام عسکری با توجه به تمام محدودیت ها و آن مشکلاتی که دستگاهای حکومتی برای حضرت درست می کردند امام عسکری(ع) همه را مدیریت میکرد.

وی تصریح کرد: مذهب تشیع در زمان امام حسن عسکری (ع) با انواع جریان های منحرف روبرو بوده است، فعالیت های امام حسن عسکری (ع) در مبارزه با این جریان ها، در پرتوی آگاهی از وضع سیاسی دوران این امام همام، شایستۀ بررسی و تبیین است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد،با اشاره به اقدامات امام حسن عسکری(ع) در جامعه برای غیبت امام عصر(عج) افزود: از جمله اقدامات مهم امام حسن عسکری(ع)، در زمینه سازی غیبت امام زمان(ع)، طرح پیشاپیش مساله غیبت بود،ایشان در موارد متعددی، غیبت فرزندشان را که جانشین پس از خودشان محسوب می‌شد خبر دادند و اینگونه مردم و جامعه را برای پذیرش غیبت آماده کردند.

حجت الاسلام لیاقت در سخنان پایانی خود بیان داشت: بمناسبت ميلاد این امام همام مراسم جشن و شادی، مولودی خوانی و سخنرانی مذهبی در برخی از مساجد، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و هیات‌های مذهبی شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.