حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
«بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان – بندرعباس به مناسبت روز جهانی استکبار ستیزی»
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۳۹
شناسه : 5496
بازدید 124
7
اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان - بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه، روز جهانی استکبار ستیزی» بیانیه ای صادر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
یوم الله ١٣ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار روزی تاریخ ساز و به یاد ماندنی و یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که بنا به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران محسوب می‌شود.

بی تردید بزرگداشت این مناسبت ماندگار رسالتی خطیر بوده که در شرایط کنونی و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باید مورد توجه قرار گیرد.

لذا ضمن تبریک به ملت عزیز ایران اسلامی بابت رزم قهرمانانه اخیر فرزندانشان ؛ نیروهای سپاه دریایی همیشه قهرمان در قطع دست چپاولگر آمریکای جنایت پیشه در دریای نیلگون خلیج فارس لازم است به اطلاع برساند که هر چند شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی را در راه برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت‌ها ایجاد کرده است، اما امسال مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت اجتماع ضد استکباری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح نقاط مختلف استان هرمزگان بویژه مرکز استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این آیین در بندرعباس ساعت ۹صبح پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در محل بلوار ساحلی پشت فرمانداری بندرعباس و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علیرضا ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا برگزار می‌شود.

از عموم مردم استان ولایت مدار و همیشه در صحنه بویژه مردم ولایی بندرعباس؛ دعوت بعمل می‌آید تا با حضور خود بار دیگر انزجار خود از نظام استکباری به ویژه سیاست‌های خصمانه آمریکای جهانخوار صهیونیسم بین‌الملل را اعلام نمایند.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان-بندرعباس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.