حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
فعالیت های فرهنگی اجتماعی در محلات بستک تشریح شد
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
شناسه : 5421
بازدید 518
15
توسط امام محله میرزآباد شهر بستک: حجت الاسلام دمی زاده به تشریح فعالیت های فرهنگی اجتماعی در محله میرزآباد بستک پرداخت و گفت: ایجاد قرارگاه های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم از فعالیت های اساسی امامان محلات است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام دمی زاده امام محله میرزآباد شهر بستک در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: ایجاد قرارگاه های فرهنگی و تربیتی برای حمایت از مناطق محروم از فعالیت های اساسی امامان محلات است.

وی افزود: در این منطقه یک قرارگاه فرهنگی راه اندازی کرده ایم که بر اساس کارگروه های فرهنگی و تربیتی،اشتغال،محرومیت زدایی و…شکل گرفت و در چند حوزه به صورت خاص و ویژه فعالیت می کند.

حجت الاسلام دمی زاده گفت: اولین اقدام کمک به خانواده های کم بضاعت و بی سرپرست که شامل ایتام و فقرا هستند به صورت بسته های معیشتی و مالی به ارگان های حمایتی معرفی و وضعیت آنها سنجیده و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

امام محله بستک بیان داشت: دومین بحث پیگیری اشتغال جوان ها و نوجوان ها منطقه است که از طریق ادارات،کارگاه ها و کارخانجات مورد بررسی قرار گرفته و طبق علاقه و تخصصی که دارند بحث اشتغال شان را پیگیری می نماییم.

وی ادامه داد: موضوع بعدی تربیت و پشتیبانی از فرزندان خانواده ها محرومین است. برای تحصیل آنها لوازم تحریر و تحصیل مورد نیاز تهیه کرده ایم.

دمی زاده ابراز داشت: طبق رایزنی و همکاری که از طریق کمیته امداد امام خمینی داشته ۱۰۰عدد تبلت برای دانش آموزان محروم و ضعیف تهیه شد که بتوانند به تحصیل خود ادامه بدهند.

امام محله بستک خاطر نشان کرد: علاوه بر تهیه لوازم تحصیلی و آموزشی دانش آموزان توسط کارگروه فرهنگی،دانش آموزان اینکه در چه سطحی از مباحث درسی و تربیتی در مدرسه نتیجه بخش بوده اند مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرند.

وی همچنین افزود: با کمک خواهران طلبه و فرهنگی در منطقه یک مهدکودک راه اندازی شد که با رویکرد تربیت از پایه برای کودکان کار شود در آینده با معضلات و مشکلات اجتماعی کمتری در جامعه روبرو شویم.

وی در پایان گفت: از دل مسجد و پایگاه مهدکودک راه اندازی شد برای ارتباط آنها با مسجد، شبکه بسیج و شبکه های تربیتی در آینده تقویت شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.