حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
تدوام اجرای طرح مواسات و همدلی در سایه مهرواره اوج/از توزیع مواد غذایی تا ایجاد اشتغال برای جوانان
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
شناسه : 5285
بازدید 122
3
دبیر مهرواره اوج قشم خبر داد؛ حجت الاسلام کریمی گفت: در سایه مهراوره اوج، طرح مواسات و همدلی اعم از توزیع ارزاق و مواد غذایی طی چند مرحله و توزیع لوازم التحریر به خانواده های نیازمند و حل مشکلات محلات در بحث اشتغال و واگذاری زمین به جوانان و ساخت و ساز زمین های فوتبال توسط گروههای جهادی در قشم در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسلم کریمی امام محله روستای طولا قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: طرح مهرواره اوج همزمان با فرمان حضرت امام خامنه ای آغاز و طی جلسات متعدد با امام جمعه شهرستان و همه ادارت و نهادهای انقلابی و سپاه و امامان روستا انجام و راه اندازی شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر شناسایی مسائل، مساله‌های اولویت‌دار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و حل آن نیز در دستور طرح قرار می‌گیرد. بخشی از این طرح به صورت ستادی، بخشی نیز به صورت استانی و بخشی به‌ صورت شهرستانی پیگیری می‌شود اما مساله اصلی این است که مسائل محله با مدیریت امام محله و اهالی همان محل حل شود چرا که معتقدیم غالب اصلی مسائل محل توسط خود اهالی و به صورت محلی قابل برطرف شدن است.

حجت الاسلام کریمی گفت: طرح مواسات و همدلی اعم از توزیع ارزاق و مواد غذایی طی چند مرحله و توزیع لوازم التحریر به خانواده های نیازمند و حل مشکلات محلات در بحث اشتغال و واگذاری زمین به جوانان و ساخت و ساز زمین های فوتبال توسط گروههای جهادی در قشم در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام کریمی گفت: دغدغه ما به عنوان امامان محله در طرح مهرواره اوج این است که در این طرح به سراغ مسائلی برویم که در خود آن محل و به صورت محلی قابل حل باشد.

وی به شاخص ترین فعالیت مهرواره اوج اشاره کرد و افزود: مهمترین و شاخص ترین فعالیت ها و اقدامات در مهرواره اوج این است که این طرح بتواند مرحله جدیدی از حضور مؤثر روحانیون و حل مشکلات مردم به محوریت مسجد اجرا کند به‌گونه‌ای که امر مواسات به بهترین شکل، منجر به اتحاد بیشتر جامعه شود.

امام محله روستای طولا بیان کرد: در هر محله، سرمایه‌های زیادی وجود دارد که با تمرکز بر روی آن و بهره گرفتن از این سرمایه‌های بومی و منطقه‌ای می‌توان مشکلات مردم را به شکل بهتری حل کرد. بی‌شک، با حرکت‌های جمعی می‌توان شاهد به میدان آمدن همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم در مناطق و محلات مختلف بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.