حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
جشن تکلیف دختران در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) روستای طولا برگزار شد
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
شناسه : 5131
بازدید 297
12
با حضور امام محله روستای طولا قشم: جشن تکلیف دختران روستای طولاقشم با حضور امام محله این روستا در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، دختران تازه مکلف روستای طولا قشم در مراسم جشن تکلیف حاضرشده و با اقامه نماز شکرانه، اجرای سرود، مسابقه، اجرای میثاق نامه، آشنایی با برخی احکام اسلامی و دکلمه آغاز سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

این برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دختران تازه مکلف آغاز و سپس در ادامه برنامه‌های متنوعی همچون دکلمه خوانی، سرود و همخوانی، قرائت احادیث اخلاقی از رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) اجرا شد.

حجت الاسلام مسلم کریمی امام محله روستای طولا قشم در این مراسم هدف از اجرای این جشن آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی عنوان کرد و گفت: جشن تکلیف یک خاطره شیرین است که دانش آموزان آن را در ذهنشان ثبت می کنند.

وی، کودکان تازه مکلف را با اصول و فروع دین، انجام واجبات، ترک محرمات، آموزش نماز، مرجع تقلید و… آشنا کرد و همچنین فضایی شاد و مفرح را برای دختران تازه مکلف فراهم آورد.

در پایان این مراسم، دختران تازه مکلف دو رکعت نماز شکرانه را به امامت حجت الاسلام کریمی اقامه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.