حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
فعالیت های فرهنگی مهرواره اوج در شهرستان قشم تشریح شد
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
شناسه : 5112
بازدید 160
6
توسط دبیر مهرواره اوج قشم: حجت الاسلام کریمی به تشریح فعالیت های فرهنگی مهرواره اوج در این شهرستان پرداخت و گفت: به برکت اجرای طرح مهرواره اوج، اقدامات خوبی در مناطق حاشیه شهر در مناسبت های مختلف انجام شده است.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسلم کریمی دبیر مهرواره اوج شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی به تشریح فعالیت های فرهنگی مهرواره اوج در این شهرستان پرداخت و گفت: یکی از بسترهای طرح مهرواره اوج، پایگاه های اجتماعی است که در این پایگاه ها فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت گسترده مهرواره اوج در دوران کرونا افزود: این فعالیتها واقعا بی نظیر بوده و از بدو اجرای این طرح در مناطق حاشیه شهر در مناسبت های مختلف اقدامات خوبی از جمله توزیع کمکهای مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند محلات، توزیع غذای گرم در مناسبت های مذهبی، کمک در حوزه برنامه های فرهنگی و اعیاد و توزیع هدایا برای کودکان در مناسبت ها، و… را داشته اند.

وی از برگزاری اردو با حضور 30 نفر از جوانان و نوجوانان روستا با هدف حضور در مراسمات و همکاری مستمر جوانان و نوجوانان در مراسمات، آشنایی جوانان و نوجوانان با صنایع دستی و گردشگری بومی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این اردوها سبب می شود تا جوانان و نوجوانان با توجه به حضور گردشگر در قشم، با استفاده از فرصت‌هایی که در کنار کلاسهای قرآن ایجاد می شود بتوانند با صنایع دستی آشنا و هنر جو شوند.

تشویق جوانان و نوجوانان و در کنار هم بودن از دیگر اهداف برگزاری اردوها ذکر کرد و افزود: اردوی جوانان و نوجوانان به موزه های گیاه شناسی و صنایع دستی، برگزاری کاروان های شادی در روستا در برگزاری اعیاد و راه اندازی تیم فوتبال نوجوانان مسجد روستا از دیگر فعالیت های مهرواره اوج در شهرستان قشم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.