حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
«مهرواره اوج» روش جدیدی برای رفع مشکلات با محوریت مسجد است
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
شناسه : 5084
بازدید 175
6
امام روستای مسجد امام موسی بن جعفر (ع) روستای طولا قشم: حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه «مهرواره اوج» روش جدیدی برای رفع مشکلات با محوریت مسجد است افزود: در مهرواره اوج، با شناسایی مساجد و اولویت بندی مشکلات و استفاده از همه ظرفیت‌ روستا یا محلات و شناسایی افراد محله برای رفع مشکلات آنها اقدام می شود.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام مسلم کریمی امام روستای مسجد امام موسی بن جعفر علیه‌ السلام (باب الحوائج) روستای طولا شهرستان قشم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: مقام معظم رهبری در ۲۰ مرداد ماه امسال در سخنرانی خود به تداوم نهضت احسان عمومی تاکید کردند و فرمودند این نهضت باید اوج بگیرد؛ لذا بر این اساس سازمان تبلیغات اسلامی با طرح مهرواره اوج در راستای لبیک به فرمان رهبری گام برداشته است.

وی افزود: با توجه به این‌که تعداد زیادی از مساجد در اختیار سازمان تبلیغات است، با استفاده از ظرفیت مساجد این طرح اجرا کرد و امامان جماعت را پای کار اجرای فرمان رهبری آورد.

امام روستای مسجد امام موسی بن جعفر علیه‌ السلام (باب الحوائج) روستای طولا شهرستان قشم ادامه داد: مهرواره اوج با استفاده از ظرفیت مساجد و اهالی روستا و محلات این طرح اجرا شد و امامان جماعت با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری خواهیم آورد.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی ما این است که چهار ویژگی که در فرمان رهبری بود را اجرایی کنیم. این ویژگی‌ها شامل شناخت دقیق مساله، شناخت ظرفیت‌های محله، یافتن راهکار عملی و دقیق برای حل مساله و جهت‌گیری صحیح در حل مسائل به سوی جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه «مهرواره اوج» روش جدیدی برای رفع مشکلات با محوریت مسجد است افزود: در مهرواره اوج، با شناسایی مساجد و اولویت بندی مشکلات و با استفاده از همه ظرفیت‌ روستا یا محلات و شناسایی افراد محله از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات آنها اقدام می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.