حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
نشست تخصصی «آموزش حل مسئله» در استان کرمانشاه برگزار شد
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
شناسه : 4987
بازدید 81
6
در قالب طرح «مهرواره اوج» نشست تخصصی «آموزش حل مسئله» با حضور معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، راهیار «بنیاد هدایت» استان و امامان محله و روحانیون اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست تخصصی «آموزش حل مسئله» با حضور حجت‌الاسلام کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، حجت‌الاسلام طاهری نیا راهیار «بنیاد هدایت» در استان و امامان محله و روحانیون اهل سنت در شهرستان روانسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام کارگر در این نشست که با هدف ارتقای خدمت رسانی مساجد انجام شد، اظهار داشت: مساجد علاوه بر اینکه محل عبادت و راز و نیاز هستند، باید مأمنی برای رفع مشکلات و درمان دردهای اجتماعی مردم باشند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به برگزاری «مهرواره اوج» در مساجد سراسر کشور و حضور چشمگیر امامان جماعت سنی در «مهرواره اوج» گفت: حل مشکلات و مسائل مختلف جامعه و محله باید با موضوع مسجد و امام محله و با مشارکت حداکثری مردم باشد.

حجت‌الاسلام کارگر در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، جز در سایه ولایت و تبعیت از ولی امر مسلمین، میسر نخواهد شد و امامان محله، فرماندهان این جبهه فرهنگی هستند.

گفتنی است این نشست، به آموزش مهارت حل مسئله اختصاص داشت و در آن به «نحوه اولویت‌بندی مسائل» و «راهکارهای آن» پرداخته شد که مورد استقبال ماموستاها و امامان محله قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.