حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
وظیفه خود میدانم تا از مدیرانی که تلاش می کنند دفاع کنم
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
شناسه : 3826
بازدید 1426
12
در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بستک عنوان شد: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: وظیفه ماست که برای این مردم لایق، توان بگذاریم.نیروهای توانمندی در این منطقه است که نظام را دوست دارند و کمتر افرادی در استان های دیگر از این نمونه پیدا می شوند.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، با حضور احمد نفیسی مدیرکل سیاسی، انتظامی و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان، مسئولین ارشد شهرستان بستک و جمعی از مردم، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بستک در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در این مراسم گفت: امروز جلسه خداحافظی از مدیری لایق و توانمند، دلسوز و پرتلاش و از سادات خوشنام است که از افتخارات منطقه هستند.ایشان سه سال در این شهرستان زحمت کشیدند.بنده شاهد همه تلاش ها و خدمات و سختی هایی که ایشان کشیده اند هستم.

وی افزود: پست های سیاسی بخصوص چنین پست هایی در سطح فرمانداری، وقتی با تعهد انجام شود از انسان و خانواده سلب آسایش می کند.تعهد انسان به کارش، خودش را به زحمت می اندازد.آقای قتالی با زحمات خود برای ارتقا شهرستان تلاش کردند، حتی چند بار به عنوان فرماندار نمونه نیز معرفی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی اظهار داشت: وظیفه خود میدانم تا از مدیرانی که تلاش می کنند دفاع کنم.وظیفه ماست که برای این مردم لایق، توان بگذاریم.نیروهای توانمندی در این منطقه است که نظام دوست هستند و کمتر افرادی در استان های دیگر از این نمونه پیدا می شوند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: بنده بجای یکایک مردم عزیز شهرستان از آقای قتالی تشکر و قدردانی دارم.جایگزین ایشان نیز فرزندی از این منطقه است که شخصیت شناخته شده ای دارد و خدمات وی بر کسی پوشیده نیست.آقای قسوریان نیز سوابق درخشانی دارند.البته صندلی مدیریت بر کسی وفا ندارد و این طبیعت زندگی مدیریت است.

صداقت بهترین سیاست است

همچنین سید محمد یوسف حسینی نژاد خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر بستک گفت: اینگونه جلسات را زیاد پشت سر گذاشته ایم، به ویژه اینکه نماینده عالی دولت در شهرستان در حال تغییر و تحول است.همیشه مسئولین نظام و هر کس در هر جایی که مسئولیتی دارد باید بداند که هنوز صداقت بهترین سیاست است.عامل توفیق و عامل سربلندی یک سیاستمدار صداقت است.شاید بتوانند با سیاست، با ترفند و حیله، کار را پیش ببرند اما هرگز چیزی را به دست نمی آورند بلکه اخلاص در کار است که انسان را عزیز می کند.ماندگاری انسان بر صندلی ها نیست، بر دلهاست.هر آمدنی رفتنی دارد اما رفتن دلخوری ندارد.

 

وی افزود: با توجه به گام دوم انقلاب، باید در هر زمینه ای در حال پیشرفت و توسعه باشیم.حق عقب گرد نداریم.باید این نظام را برای مردم ایران در سایه پرچم نظام مقدس اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز جلوتر ببریم تا نیل به اهداف انقلاب اسلامی، و تلاش و کوشش مخلصانه است که آدم را به اینجا می رساند.

خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر بستک خاطرنشان کرد: از سپاه و بسیج بیاموزیم که حرکت های جهادی و خالصانه آنها، چه خدمات ارزشمندی به جوامع کوچک و بزرگ در جهان می دهد.باید با احیا جهاد باز هم این حرکت های خیرخواهانه و سریع برای احیا و آبادانی روستاها و شهرهایی که عقب مانده اند خدمات ارزشمندی مانند گذشته از نظام اسلامی ببینند.

وی تاکید کرد: صداقت و تلاش مضاعف می تواند رضایت خدا و خلق خدا را بدست بیاورد که یقینا این اخلاق در آقای قتالی وجود داشت.برای فرماندار جدید نیز آرزوی توفیق داریم.انشالله خادمانی خوب و صادق برای ملت شریف ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.