حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
امامان محله تلاش کنند به کمک نیروهای جهادی مسجد به شناسایی محرومین بپردازند
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 3688
بازدید 103
2
حجت الاسلام عباس ذاکری،امام جمعه شهرستان جاسک حجت الاسلام عباس ذاکری،امام جمعه شهرستان جاسک در دیدار با راهیار تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن خیر مقدم سفر ایشان به جاسک از برنامه مهرواره اوج استقبال و در این طرح نام نویسی کرد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک،حجت الاسلام عباس ذاکری،امام جمعه شهرستان جاسک در دیدار با راهیار تبلیغات اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن خیر مقدم سفر ایشان به جاسک از برنامه مهرواره اوج استقبال و در این طرح نام نویسی کرد.

امام جمعه جاسک با تقدیر از برنامه های فرهنگی اجتماعی سازمان تبلیغات خصوصا” مهرواره همدل که باعث شناسایی و حل مشکلات بسیاری از نیازمندان در محلات شده است ،گفت:ضرورت کمک های مومنانه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) بوده و ما هم به فرمان ایشان لبیک گفته و در این طرح خدمت رسانی شرکت خواهیم کرد.

وی به توصیه رهبرمعظم انقلاب در رابطه با ضرورت کمک مؤمنانه اشاره کرد وافزود: امامان محله تلاش کنند به کمک نیروهای جهادی مسجد به شناسایی محرومین بپردازند و پس ازشناسایی،مشکلات آنان را اولویت بندی و به کمک خیرین در مرتفع کردن نیازشان تلاش کنند.

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به شرائط حاصل از موقعیت پیش آمده در بیماری کرونا و اینکه تعدادی از خانواده ها شغل و ممر درآمدشان را از دست داده اند،تاکید کرد: توزیع سبدهای غذایی و بسته های حمایتی بسیار حائز اهمیت است و در این جهت می توان از ظرفیت خیرین بهره برد و البته  که خیرین به مساجد و ائمه جماعت  اعتماد دارند اما بهتراست ،گزارشی از برنامه های خود را به خیرین بدهیم

امام جمعه جاسک در پایان، توصیه کرد:وجود نیروهای جوان و نوجوان با انگیزه را در این گونه طرح ها مهم دانست و امام محله باید با اخلاق خوش و برنامه های جذاب

جوانان و نوجوانان را به مساجد بیاورد و در انجام طرح ها از آنان مشورت و کمک بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.