حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
نشست هم‌اندیشی ما و مقاومت” در بندرعباس برگزار شد
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۴۴
شناسه : 26726
بازدید 2
0
با حضور دبیر اتحادیه امت واحده؛ نشست هم‌اندیشی ما و مقاومت، با حضور برخط دبیر اتحادیه امت واحده و تحلیلگر مسائل حوزه مقاومت‌ و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در نشست هم‌اندیشی با موضوع “ما و مقاومت”، که امروز به صورت برخط و با حضور علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه امت واحده و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید، به موضوعاتی از قبیل؛ نقش ما در جریان مقاومت چیست؟ آینده حماس و حزب‌الله چه می شود؟ نقاط ضعف رژیم صهیونیستی چیست؟ و نقش گروه‌های مردمی در تصمیم‌سازی برای جوامع عربی نسبت به موضوع مقاومت پرداخته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، در نشست هم‌اندیشی “ما و مقاومت” که ویژه فعالین و کنشگران رسانه‌ای در بندرعباس برگزار شد، گفت: برای خروجی بهتر در چنین زمینه‌هایی می‌بایست به صورت منسجم‌تر و هماهنگ‌تر در میدان حاضر شویم.

وی در ادامه افزود: در این راستا، نیاز به میدان داریم تا با نفر به نفر افراد صحبت کنیم، بهتر است محلات را تقسیم و دسته‌بندی شوند تا حرف انقلاب اسلامی ایران را به گوش همه برسانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: با عنوان مثال، مقام معظم رهبری، فرمان جهاد برای حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله را صادر فرمودند و برخی تصویرشان این بود که مقصود معظم له از صدور این فرمان، تبیین جهاد برای دیگران است اما در حقیقت فرمان برای حمایت از حزب‌الله هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی ادامه داد: همه ادعا داریم اگر در کربلا بودیم از امام حسین علیه السلام دفاع می‌کردیم، اکنون که فرمانده کل قوا، فرمان جهاد برای حمایت از حزب‌الله و مردم لبنان صادر کرده‌اند باید مراقب باشیم حرف مقام معظم رهبری بر زمین نماند و علیرغم این همه جهاد و تلاش، شرمنده ولایت فقیه نشویم.

وی گفت: در شرایط کنونی در در فضای امن و امان زندگی می‌کنیم نیازمند تلنگر جدی در زمینه حمایت از مردم لبنان و غزه هستیم، مردم ایران اسلامی، مردمی ضد اسرائیل و حامی جبهه مقاومت و مردم لبنان و فلسطین هستند لذا باید به سراغشان برویم و اهداف جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم لبنان و غزه را برای عموم مردم تبیین و روشنگری کنیم.

گفتنی است، نشست برخط هم‌اندیشی “ما و مقاومت”، توسط مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان و دفتر سازمان فضای مجازی سراج هرمزگان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.