حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
پدافند غیرعامل یک دفاع غیر نظامی و گفتمانی است
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
شناسه : 26696
بازدید 21
1
مسئول امور مبلغین تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد؛ غلامپور گفت: پدافند غیرعامل یک دفاع غیر نظامی و گفتمانی بر اساس جریان سازی و هم سو نمودن بدنه مردمی با یک طیف یا جریان است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام حمید غلامپور مسئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست امامان جماعات ادارات هرمزگان با موضوع پدافند غیر عامل جریان سازی گفتمان مقاومت در بدنه مردمی اظهارکرد: پدافند غیرعامل یک دفاع غیر نظامی و گفتمانی است و یکی از مسائل حائز اهمیت برای سازمان تبلیغات اسلامی پدافند غیر عامل است، دفاع غیر نظامی و گفتمانی که بر اساس جریان سازی و هم سو سازی بدنه مردمی با یک طیف یا جریان شرح می شود.

مسئول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: پدافند غیرعامل در خیلی از موفقیت ها می تواند اثر بخش تر و مفیدتر از دفاع فیزیکی و عوامل نظامی باشد.

حجت‌الاسلام حمید غلامپور ادامه داد: بنا به شرایط روز جامعه، موقعیت و منصوبیت هفته پدافند غیرعامل مبنا بر احتیاجات جامعه نیاز است که بدنه مردمی را آگاه سازی، چالش ها را همسو و هم ساز کنیم و همواره از مهم ترین عواملی که میتواند در جامعه این گرایش و هم سویی را ایجاد کند جامعه روحانیون است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوع که مساجد تمامیت طیف های مردمی را در بر نمی گیرد برای احاطه و دسترسی بیشتر و با کمک و استقبال ستاد اقامه نماز و مجموع ادارات و مدارس، قریب بر ۶۰نفر از ائمه جماعت سر پرست شعب استان هرمزگان اعلام همکاری لازم را در دو موضوع ،جریان سازی گفتمان مقاومت در بدنه مردمی ادارات در قالب های خانوادگی ، توضیح و تشریح در رابطه با حساسیت و اهمیت پدافند غیر عامل صورت گرفت.

غلامپور در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه رویکرد این نشست و جلسه بسیار مثبت و امید است این نشست ها با محوریت موضوع پدافند غیرعامل به صورت ماهانه امتداد پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.