حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
از برگزیدگان مسابقه طراحی با موضوع مقاومت تجلیل شد
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۷
شناسه : 26433
بازدید 33
2
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: یک دوره مسابقه طراحی همزمان با سالگرد «طوفان الاقصی» با موضوع مقاومت در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا شهر بستک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش بستک و با حضور جمعی از پاسداران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، یک دوره مسابقه طراحی همزمان با سالگرد «طوفان الاقصی» با موضوع مقاومت در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا شهر بستک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش بستک و با حضور جمعی از پاسداران برگزار شد.

در این مسابقه، ۷۰ اثر توسط دانش آموزان طراحی شد که ۵ اثر از فاطمه پایمرد، دنیا خوش طالع، کیانا کهن، مهسا آبزن و اسماء چشم پیش به عنوان آثار برتر برگزیده و طی مراسمی، توسط جمعی از مسئولین از آنها تجلیل شد.

محمد علی دمی زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در حاشیه مراسم تجلیل از نفرات برتر ضمن تقدیر از مدیریت، کادر آموزشی مدرسه و دانش آموزان برای مشارکت در این رویداد گفت: با توجه به اینکه امروز تمام جوامع بشری موضوع مقاومت و غزه را به عنوان مسئله اول جهان اسلام قلمداد می کنند ضروری است که این همبستگی و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین به طرق مختلف جریان سازی شود.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه باید با فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه استکبارستیزی نسبت به جنایت های صهیونیسم اعلام انزجار کنند که یک نمونه آن امروز با مدل های مختلف طراحی و گرافیک توسط دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.