حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
جلسه اهدای احکام انتصاب مبلغین جهت اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان رودان برگزار شد
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
شناسه : 26371
بازدید 27
2
اهدای احکام مبلغین جهت برپایی نماز جماعت در مدارس به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ؛ جلسه اهدای احکام انتصاب مبلغین محترم در سالن آموزش و پرورش شهرستان رودان جهت اقامه نماز جماعت برگزار شد. خلاصه ای از سخنان حجت الاسلام و المسلمین سالاری؛ نماز موضوعی است که ١٢٤ هزار پیامبر برای آن سرمایه گذاری کردند و این حقیقت در جای جای قرآن مشاهده می شود. قرآن از زندگی حضرت موسی (ع)، از زندگی حضرت عیسی (ع)، از داستان حضرت شعیب (ع)، از داستان حضرت اسماعیل (ع) نکاتی را بیان می کند که همه حکایت از اهمیت فریضه نماز در ادیان الهی دارد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدجواد نژادعباسی منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ جلسه اهدای احکام انتصاب مبلغین محترم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان رودان جهت اجرای نماز جماعت برگزار شد،در این جلسه  حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان ، احمد فولادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودان و مبلغین شهرستان رودان حضور داشتند.

در این نشست ابتدا حجت الاسلام و المسلین بارانی سخنرانی کرد.

و سپس حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری سخنرانی کرد که متن سخنان حجت اسلام والمسلمین سالاری بدین شرح است؛

نماز موضوعی است که ١٢٤ هزار پیامبر برای آن سرمایه گذاری کردند و این حقیقت در جای جای قرآن مشاهده می شود. قرآن از زندگی حضرت موسی (ع)، از زندگی حضرت عیسی (ع)، از داستان حضرت شعیب (ع)، از داستان حضرت اسماعیل (ع) نکاتی را بیان می کند که همه حکایت از اهمیت فریضه نماز در ادیان الهی دارد.
نکته قابل توجه اینکه اولین واجبی که در اسلام از آن رونمایی شده، نماز است. حکم بقیه واجبات را بررسی بفرمائید؛ می بینید به تدریج درگذر زمان و آرام آرام صادر شده اما در مورد نماز از همان روز اول، وظیفه پیامبر اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز بوده است و این ماموریت تا پایان عمر پیامبر (ص) استمرار دارد.

 

و ی در ادامه افزود: واقعاً اگر نماز به درستی در جامعه اقامه می گردید، شاهد این همه آسیب های اجتماعی نبودیم. نمار از موثرترین راهکارهای کاستن آسیب های اجتماعی است. ما با فرهنگ سازی می توانیم گامهای موثری برداریم و حق نماز را ادا کنیم.
راجع به اهمیت نماز مطلب بسیار است و فرصت کم، اما باید توجه داشته باشیم که فرهنگ سازی نماز تعطیل بردار نیست چون امر نماز تعطیل بردار نسیت. در زمان ظهور ان شاالله خواهید دید که حضرت بعد از اقامه نماز در مسجد الحرام، حرکت جهانی خود را آغاز می کنند.

وي  افزود: در مدارس است که بچه ها تربيت مي شوندو  روحانيون می توانند با حضور در مدارس با برپایی نماز و بیان احکام ، آِیات ، روایات و بررسی موانع دانش اموزان برای بهبود هر چه بهتر دینشان  موجب تربیت نسلی مذهبی شوند و موجب شود که دانش آموزان با اين زمان محدود تحول شخصيتي پيدا کنند.

و در پایان جلسه، احکام روحانیون برای اقامه نماز در مدارس تقدیمشان گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.