حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
حمله موشکی ایران به اسرائیلی‌ها مظهر اقتدار اسلام و امت‌های اسلامی بود
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
شناسه : 26367
بازدید 21
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی نه تنها برای ایران، بلکه مظهر اقتدار اسلام و امت‌های اسلامی بود.
ارسال توسط :
پ
پ
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: چهار روز بعد از این جنایت، شاهد ابهت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی در حمله مرگبار موشکی به سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل بودیم.
وی افزود: این حمله موشکی نه تنها برای ایران بلکه مظهر اقتدار اسلام و امت‌های اسلامی بود. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: این اتفاق در حالی صورت گرفت که سال‌ها مردم مظلوم لبنان، غزه و فلسطین زیر ظلم و ستم اسرائیل غاصب بودند و هیچ دولت اسلامی به داد آن‌ها نمی‌رسید.
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با قدردانی از سپاه که با تهاجم موشکی در عملیات وعده صادق ۲، قلب سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف صهیونیست‌ها، تنها مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک منهدم کرد.
وی، تصریح کرد: ایران حتی در عملیات پیشین نیز عین‌الاسد که یک پایگاه نظامی بزرگ آمریکا بود را مورد هدف قرار داد در حالی که صهیونیست‌ها با حمایت دولت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، مراکز غیرنظامی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، محله نگهداری آوارگان فلسطینی و بیشتر مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان را هدف عملیات نظامی خود قرار می‌دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم ابراز کرد: برخی در کشور احساس ترس می‌کنند که با این اتفاق‌ها جنگ شروع ‌شود، اما هرگز این گونه نیست چراکه با توجه به پیشرفت‌های موشکی که بنیانگذار آن شهید والامقام حسن طهرانی‌مقدم بود، دشمن هرگز جرات نمی‌کند پا به عرصه جنگ با ایران بگذارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی در پایان تاکید کرد: اگر اسرائیل و استکبار باز هم غلطی انجام دهند با جواب دندان‌شکن محکم‌تری روبرو خواهند شد به نحوی که دیگر امکان بازسازی خود را نخواهند داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.