حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
محفل نصر در بندرعباس برگزار شد
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
شناسه : 26260
بازدید 40
1
محفل نصر با حضور شاعران و نویسندگان استان هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، عصر جمعه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، سعید عبدلی زاده رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان و جمعی از شاعران و نویسندگان محفل نصر در بندرعباس برگزار شد.

سعید عبدلی زاده رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان عصر جمعه در محفل نصر اظهار کرد: در این ایام حس غم و اندوه با حس غرور و پیروزی آمیخته شده است و امیدواریم در این ایام هنرمندان و شاعران نیز بتوانند به اعتلای فضای حاکم بر جامعه کمک کنند.

وی افزود: در یک سال گذشته به همت هنرمندان انقلابی هرمزگان، تولیدات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است که بعضاً در سطح ملی و بین‌المللی درخشیده‌اند.

اصغر ملایی، مهرنوش ایزدپرست، اعظم پشت مشهدی، ایرج انصاری، فاطمه اسپید، یحیی دهقانی، بهزاد پودات، زینب الله پرست، عبدالمجید انصاری نسب و..‌. از شاعرانی بودند که در این محفل به شعر خوانی پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.