حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
عملیات وعده صادق 2 عملیاتی غرورآفرین و قدرتمندانه بود
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۳۲
شناسه : 26138
بازدید 34
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: عملیات وعده صادق 2 عملیاتی غرورآفرین و قدرتمندانه بود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: در شرایط کنونی جهان که حاکمیت قدرت اهیت فراوانی دارد اگر در برابر دشمنان زبون اندکی خویشتنداری از خود نشان دهید دشمن آن را حمل بر ضعف می کند و پا را از حد خود فراتر می گذارد و عملیات موشکی نشان داد که تنبیه متجاوز بسیار واجب است.
وی افزود: این عملیات یک عملیات غروز آفرین و قدرتمندانه بود که دشمن را گیج و سدر گم کرده است و هرگونه صحبت درباره جمله مستقیم رژیم صهیونیستی از سر استیصال و درماندگی خواهد بود.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتاید و وابسته به آمریکاست که بدون آمریکا حتی لحظه ایی توان ایستادن در برابر محور مقاومت را ندارد و هرگونه پاسخی از سوی این رژیم می تواند برای همیشه آن را از صحنه تاریخ محو کند.
وی تصریح کرد: البته انسان مومن در مسیر رسیدن به هدف تنها به داشته های خود تکیه کند بلکه همیشه و در اولین گام عنایات خدای متعال را در این زمینه در نظر داشته باشد همه می دانیم که یاری مظلوم و ستمدیده در واقع همان یاری خداوند است که می فرماید إن تنصرالله ینصرکم.
حجت الاسلام حسنی بیان داشت: در راه رسیدن به هدف حتما مشکلات و سرزنش ها و عدم همراهی هایی نیز خواهد بود کما اینکه در طول تاریخ این اتفاق برای پیامبران الهی نیز رخ داده است عده ایی این تنبیه متجاوز را تله تنش می دانستند و فریب دشمن را نیز خوردند اما سیاست درست ایجاب می کند که شما حتما دشمنی که قصد دست درازی به منافع شما را داشت باید با پاسخ کوبنده شما مواجه شود در سیاست تنها قدرت حرف اول را می زند.
وی گفت: وعده های الهی وعده هایی تخلف ناپذیر است و دیر یا زود محقق خواهد شد و آنچه آن را به تاخیر می اندازد تاخیر در اقدام خود انسان است و طبق وعده خداوند اسرائیل قطعا نابود خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.