حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، سید مقاومت در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۱
شناسه : 26030
بازدید 34
2
برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت سید مقاومت در ابوموسی مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، سید مقاومت در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، سید مقاومت در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم معنوی چند تن از قاریان خوش صدای شهرستان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و در ادامه مداحان به روضه خوانی و نوجه خوانی در رثای شهادت سید حسن نصرالله، علمدار جبهه مقاومت پرداختند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: رژیم نامشروع صهیونیستی خوی دد منشانه و سفاک خود را این روزها به صورت عیان نشان داده است و با کشتن زنان و کودکان آن را به اوج رسانده است.
وی افزود: این رژیم در حال دست پا زدن و فرو رفتن در باتلاق نیستی است و برای نجات خود دست به هرکاری میزند و سعی دارد با ترور بزرگان چبهه مقاومت چند صباحی بیشتر به حیات شیطانی خود ادامه دهد غافل از آنکه مسیر مقاومت وابسته به اشخاص نیست و در این راه به شهادت می رسند و کسانی دیگر جای آنها را می گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: وعده الهی در مورد نابودی حکومت یهود قطعی و حتمی است و خود جنایتکاران این رژیم هم می دانند که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.