حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
مسیر شکست رژیم منحوس صهیونیستی، مسیر مقاومت و پاسخ کوبنده است
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
شناسه : 25949
بازدید 17
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: مسیر شکست رژیم منحوس صهیونیستی، مسیر مقاومت و پاسخ کوبنده است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: در طول تاریخ ثابت شده است که همواره مقاومت هزینه کمتری نسبت به سازش داردو این در مورد رژیم اشعالگر قدس هم صادق است مسیر شکست رژیم منحوس صهیونیستی، مسیر مقاومت و پاسخ کوبنده است.
وی افزود: هرچقدر انسان در برابر دشمن عقب نشینی کند دشمن خوی تجاوزگری بیشتری از خود نشان می دهد ما با نگاه به کشورهایی نظیر لیبی و سودان به این مهم پی می بریم که هزینه سازش با جهانخواران چیزی جز شکست و زبونی نیست و اکنون سرنوشت این دو کشور آینه تمام نمای عبرت است.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: اگر امروز ما به عنوان پشتوانه مقاومت در پاسخگویی دقیق و سخت و صحیح به این رژیم اندکی کوتاهی کنیم این رژیم کودک هارتر و درنده خوتر می شود.
وی تصریح کرد: پاسخ به دشمن باید آنچنان باشد که دشمن آن را مانند سیلی سختی دریافت کند که او را سر جای خودش بنشاند تا از اقدامات بعدی جلوگیری بعمل آید.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان داشت: در این برهه زمانی هر نوع سخن گفتن از صلح و سازش با هریک از هم پیمانان رژیم صهیونیستی و خود این رژیم منحوس تبعات بسیار بدی برای محور مقاومت دارد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز مورد نیاز جامعه اسلامی است این است که با هم در نبرد با دشمن باید یک دل و یک صدا بود و در نبرد با دشمن صهیونیستی نیز نیاز به همدلی وجود دارد تا این غده سرطانی از روی زمین محو شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.