حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
همایش زکات در شهرستان ميناب برگزار شد
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
شناسه : 25838
بازدید 37
2
به مناسبت هفته وحدت؛  در سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، همایش زکات با حضور مسئولان در شهرستان ميناب برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، به مناسبت هفته وحدت و با حضور آیت الله ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میناب، محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه، جانشین سپاه ناحیه میناب، حجت الاسلام سهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، روحانیون، علمای اهل تسنن و تشیع، مسئولین، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و خیرین، همایش زکات در محل سالن آموزشکده فنی حرفه ای آیت الله خامنه ای شهرستان میناب برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای زکات شهرستان و همچنین از دبیر شورای زکات بابت برگزاری این همایش گفت : نهادینه کردن، فرهنگ، تبلیغ و ترویج زکات از وظایف اصلی ما می باشد.

وی افزود: زکات از دستورات اسلام و از فروع دین است و همین موضوع باعث شده وظیفه همه ما نسبت به آن سنگین تر شود. وی اظهار کرد: شهرستان میناب با توجه به افزایش سطح تولید محصولات کشاورزی می توان میزان پرداخت زکات را نیز با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران در خصوص چگونگی مصرف زکات دریافتی در سال های گذشته و آگاهی بیشتر مردم نسبت به این امر، مطمئنا افزایش چشمگیری خواهد داشت. مولودخوانی مداح و روشندل رضا خشک ریش از برنامه‌های جانبی همایش بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.