حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
آزمون سراسری رتبه‌بندی سطح کیفی روحانیون مستقر در هرمزگان برگزار شد
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
شناسه : 25610
بازدید 17
1
راهیار استان هرمزگان خبر داد: راهیار استان هرمزگان گفت: صبح امروز شنبه، آزمون سراسری رتبه بندی سطح کیفی روحانیون مستقر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدامین سعیدی‌مهر، راهیار استان گفت: در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳ مطابق با برنامه های بنیاد هدایت در سراسرکشور؛ در استان هرمزگان رأس ساعت ۸ صبح روز شنبه آزمون سراسری رتبه بندی سطح کیفی روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در جهت ارتقاء سطح کیفی؛مطالعاتی و عملیاتی مبلغین شکل گرفت و هدف از اجرای این برنامه؛شناسایی نقاط قوت وضعف مبلغین در تبلیغ به شیوه نوین بود، به این معنا که مبلغین؛روش های تبلیغی نوین مطابق با پذیرش و درک صحیح نسبت به جامعه امروزی را مدنظر داشته باشند و مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری(مدضله العالی) که فرمودند مبلغین باید تبلیغ دین اخلاق و شریعت رابه شیوه ای پیش ببرند که در جان و دل مردم اثر کند؛عمل کنند.

راهیار استان هرمزگان تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن موانع تبلیغی همچنین شناسایی نقاط قوت تبلیغی و تقویت روش های موثرتر در امور تبلیغی؛ روش های همراهی مردم در امورات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ملی و مذهبی از اهداف این برنامه بود.

حجت‌الاسلام سعیدی‌مهر ادامه داد: همزمان در سراسر استان، روحانیون‌ مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محل تبلیغ خودشان در این آزمون شرکت کردند. وی گفت: رتبه بندی؛ سطح بندی و حمایت در خصوص توانمندسازی مبلغین از وظایف بنیاد هدایت کشور می‌باشد که توسط راهیاران استان های سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

راهیار استان هرمزگان افرود: این آزمون سالانه در سراسر استان برگزار خواهد شد و مدیریت و مسئولیت اجرای این برنامه با راهیار استانی و نماینده بنیاد هدایت کشور در استان می‌باشد.

سعیدی‌مهر بیان داشت: آموزش، تقویت و توانمند سازی روحانیون در امورات تبلیغی؛ یکی از مهمترین اهداف بنیاد هدایت در سازمان تبلیغات اسلامی کشور می‌باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در استان هرمزگان تعداد ۱۴۴ روحانی مستقر در روستا و شهر زیرنظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که شهرستان بستک کمترین و شهرستان بندرعباس بیشترین تعداد روحانی مستقر را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.