حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2871×
قرآن کتاب سعادت و عامل رشد و تعالی انسان است
۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
شناسه : 25562
بازدید 22
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: قرآن کتاب سعادت و عامل رشد و تعالی انسان است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: خداوند متعال انسان را خلق کرد و برای او برنامه هدایت نوشت و از سوی پیامبران آن را ابلاغ کرد و قرآن دقیق ترین برنامه است. قرآن کتاب سعادت و عامل رشد و تعالی انسان است.
وی افزود: این کتاب آسمانی تمام ابعاد زندگی ما را شامل می شود و همه آنچه سبب سعادت و علت گمراهی است در آن ذکر شده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی خاطرنشان کرد: اگر انسان آموزه های قرآن کریم را بپذیرد و آن را مورد استفاده قرار دهد و به کار بندد، حرکت به سمت سعادت را آغاز کرده است زیرا این منبع مهم هدایت از علم خداوند که به همه چیز احاطه دارد سرچشمه گرفته است.
وی تصریح کرد: قرآن کریم معرفی کننده سبک زندگی است و روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان کرد: تمام بایدها و نبایدهایی که برای انسان مقرر شده به این دلیل است که او به تکامل و سعادت بشری برسد، کسی که آموزه های قرآنی را بشناسد و این آموزه ها را در زندگی خود به کار بندد در واقع سعادت خویش را رقم زده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.