حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
محفل انس با قرآن در روستای گتاو بستک برگزار شد
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
شناسه : 21249
بازدید 161
9
به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک و به مناسبت ۹ دی و ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن در روستای گتاو برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مسجد جامع روستای گتاو در جمع قرآن آموزان اظهار داشت: قاریان و قرآن آموزان با نور قرآن مانوس هستند و امیدوارم ارتباط شما با قرآن روز به روز بیشتر شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: آن کسی که بصیرت دارد و اهل تشخیص است با کسانی که خوب و بد را از هم تشخیص نمی دهند برابر نیستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: دشمنان ما گاها دروغ هایی را به بزرگان ما ربط می دهند که باید با بصیرت، راست و دروغ را تشخیص داد.دشمن از اینکه ما قوی هستیم می ترسد، بنابراین با حیله و نیرنگ سعی می کند آرامش ما و جامعه ما را به هم بزند.

گفتنی است پس از پایان محفل انس با قرآن، از مهد قرآن روستای گتاو بازدید شد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.