حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2949×
پیام‌های یک مهمانی پرشکوه
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
شناسه : 20131
بازدید 86
9
یادداشتی از قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی؛ حضور گسترده مردم در مهمانی‌های پرشکوه کشوری و شهری، امیدواری مردم به آینده را نشان داده‌است و وظایف مسئولان کشور را دوچندان می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در سرمقاله جدیدترین شماره نشریه نهضت، از حضور گسترده مردم در مهمانی‌های پرشکوه کشوری و وحدت قومیت‌های مختلف نوشت.

برگزاری مهمانی پرشکوه امت احمد و حضور گسترده مردم کردستان به عنوان یک رویداد معنادار در سپهر فرهنگی و تبلیغی ایران اسلامی در ایام میلاد پربرکت رسول‌الله (ص) که مقارن با سالگرد اغتشاشات و فتنه سال گذشته دشمن بود، پیام‌های مختلفی را در برداشت؛ اولا دینداری و تعلق خاطر مردم به‌ویژه قوم غیور کرد را به نمایش گذاشت.

ثانیاً دل‌بستگی مردم به وطن و امنیت و پیشرفت کشور را نشان داد. ثالثاً حیات و سرزندگی شبکه فرهنگی و تبلیغی این استان را ثابت کرد. رابعاً وفاداری مردم به انقلاب، شهدا و رهبری را نمایان کرد. خامسا امیدواری مردم به آینده را نشان داد و وظایف مسئولان کشور را دوچندان کرد.

به نظر می‌رسد اهتمام نهاد تبلیغ دین به برگزاری جشن‌های باشکوه دینی و توجه به نشاط و شادمانی عموم مردم که مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و معظم‌له در دیدار ۲۸ دیماه ۱۴۰۱ مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی از آن به شیرین‌کاری یاد نمودند، راهبردی است که در مقابل جنگ ترکیبی همه‌جانبه دشمنان اسلام و انقلاب می‌تواند باطن دین‌مدار ملت ایران را به همگان نشان می‌دهد و در تبیین حقایق نقش موثری ایفا نماید.

آن‌چه در خلال این رویداد بی‌سابقه فرهنگی اهمیت بنیادین دارد، معنادهی به ادبیات توحیدی رهبران انقلاب اسلامی و آرمان تمدن‌ساز امام خمینی (ره) یعنی شکل‌گیری امت واحده است؛ آرمانی که با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای مرحله به مرحله توسعه یافت و تثبیت شد و اکنون در طوفان مقاومت علیه دشمنان قسم‌خورده مسلمین نقش‌آفرین خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.