حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
دفتر فرهنگی،جهادی مسجد سید محمد عالم (ره) شهر بندر کنگ با حضور جمعی از اهالی محله افتتاح شد.
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
شناسه : 1991
بازدید 312
15
امام محله مسجد سید محمدعالم(ره) بندرکنگ خبر داد: امام جماعت مسجد سید محمد عالم(ره) :از همه ی متولیان امور فرهنگی شهرستان بندرلنگه خواستار نگاه ویژه به این دفتر هستیم ،جوانان و نیرو های جهادی این مسجد آماده همکاری با تمامی گروه های مردمی و نهاد های دولتی جهت خدمات رسانی به مردم هستند و خدمت به مردم را افتخاری برای خود می دانند.
ارسال توسط : نویسنده : یاسر صادقی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر لنگه شامگاه روز پنجشنبه دفتر فرهنگی،جهادی مسجد سید محمد عالم(ره) با حضور جمعی از اهالی کوی قزوینی افتتاح گردید .این دفتر به همت جوانان مسجد سید محمد عالم(ره) و با همراهی و همکاری امام جماعت مسجد جهت ارائه خدمات رایگان به اهالی شریف محله و مردم شریف شهر بندر کنگ در محل شبستان مسجد سید محمد عالم(ره) افتتاح گردید.

حجت الاسلام صادقی امام جماعت مسجد بیان داشت: این دفتر با رویکرد امور فرهنگی و جهادی در سطح محله و شهر بندر کنگ آماده خدمات رسانی به مردم شریف می باشد.

وی افزود: از جمله خدمات این دفتر می‌توان به مشاوره خانواده ،پیگیری مشکلات نمازگزاران و اهالی محله، ساماندهی مشاغل خانگی، تدریس فوق العاده دروس به دانش آموزان، آموزش رایگان کامپیوتر ،رسیدگی به امور نیازمندان و…. اشاره نمود.

امام جماعت مسجد سید محمد عالم(ره) در پایان از همه ی متولیان امور فرهنگی شهرستان بندرلنگه خواستار نگاه ویژه به این دفتر شد و بیان کرد: جوانان و نیرو های جهادی این مسجد آماده همکاری با تمامی گروه های مردمی و نهاد های دولتی جهت خدمات رسانی به مردم هستیم و خدمت به مردم را افتخاری برای خود می دانیم.

قابل توجه است مسجد سیدمحمد عالم(ره) شهر بندرکنگ از دیر باز یکی از مساجد فعال در عرصه فرهنگی و جهادی در سطح شهرستان بوده است.

 

   

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.