حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2945×
اگر خواهان رشد و ترقی هستیم باید نگاه ما وسیع تر باشد
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شناسه : 1982
بازدید 853
11
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی اظهار داشت: اگر نیروهای توانمند و قدرتمند داریم باید آنها را در اولویت داشته باشیم.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، مراسم تکریم و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک با حضور رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، مسئولین ارشد شهرستان بستک و جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بستک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک طی سخنانی اظهار داشت: رییس جدید اداره ارشاد از نیروهای فرهنگی و ارزشی شهرستان است.از دکتر کمالی بابت این انتخاب تشکر می کنم.قطعا حضور این شخص مایه رشد و پیشرفت اصحاب فرهنگ و هنر در منطقه خواهد شد.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم که انتخاب صورت گرفته را همراهی کنیم.آقای محمدی زاده از نیروهای بومی شهرستان هستند که به منطقه آشنایی دارند و نیازی به توجیه ندارند.اگر خواهان رشد و ترقی هستیم باید نگاه ما وسیع تر باشد، اگر نیروهای توانمند و قدرتمند داریم باید آنها را در اولویت داشته باشیم.

در ادامه این مراسم رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: بستک برای من مایه فخر فرهنگ هرمزگان است و غبطه میخورم که در مدتی که این مسئولیت را داشه ام، نتوانستم سفرهای برنامه ای که مد نظرم بوده را به این شهرستان داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد، اعتبار خود را از شما اهالی فرهنگ و هنر می گیریم.هر وقت جمع بیشتری از شما را در کنار خودمان می بینیم این افتخار به مراتب بیشتر خواهد شد.قطعا مدیرانی در حوزه فرهنگ موفق هستند که توانسته باشند بخش زیادی از مردم را با خود همراه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: فرهنگ برآمده از نَفَس مردم است.همیشه با این تصور به بستک می آمدم که قرار است با آدم های خوبی طرف صحبت باشم که از پیشینه فرهنگی بسیار ارزشمند برخوردارند.همین امر باعث شد وسواس بیشتری برای انتخاب رییس شهرستان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: سعی کردم فردی را به اینجا بفرستم که دارای رزومه فرهنگی هنری باشد و مقبولیتی بین اهالی فرهنگ داشته باشد.باتجربه و مردم دار باشد تا مردم بخاطر حُسن خلق نیز به سمت او بیایند.نیروی عشق و علاقه شما مردم بستک باعث دلگرمی ماست.

رضا کمالی زرکانی خاطرنشان کرد: برای انتخاب رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک، با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم غرب هرمزگان مشورت کردیم.همچنین بصورت جسته گریخته از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان نیز پرسش هایی انجام شد که مقبولیت فرد مورد نظر تا چه حد می تواند باشد.گزینه های مختلف را بررسی کردیم و در نهایت تصمیم بر انتخاب آقای محمدی زاده شد.انشالله که بتوانند به چیزهایی که فکر کردیم جامه عمل بپوشاند.از تلاش های آقای دادوند هم تشکر می کنم.

پس از آن فرماندار شهرستان بستک ضمن تشکر از هنرمندان شهرستان گفت: از خدمات ارزنده آقای دادوند تشکر می کنم.زحمات وی مورد قبول ماست اما چشم انداز ما پیشرفت است و باید پیشرفت را بیش از این مورد نظر قرار داد.

وی افزود: انتخاب آقای مدیرکل، انتخابی است که هیچگونه حاشیه ای نداشته و اداره کردن این اداره، بدست کسی است که خودش هنرمند است.آقای محمدی زاده مقبولیت کلی در شهرستان دارد، چهره هنرمند و فرهنگی که گذشته بسیار خوبی داشته اند.قطعا در این پست شاهد پیشرفت خواهیم بود.

سید شمس الدین حسینی قتالی ادامه داد: همیشه بستک را پیشانی و قلب فرهنگی استان هرمزگان معرفی کرده اند.قطعا پیشرفت هنری و فرهنگی را خواستاریم چرا که هنر در خون مردم بستک است.زمانی که همایش معماری در بستک برگزار شد استاندار هرمزگان این همایش را د

ر حد ملی خواند.اسم بستک حتی در کشورهای حاشیه خلیج فارس بصورت ملموس شنیده شده و محله بستکیه در دبی مثال بارز آن است.

نماینده عالی دولت در بستک تصریح کرد: امروز فردی مدیریت اداره فرهنگ و هنر را به عهده می گیرد که خودش هنرمند است.همه شهر ایشان را می شناسند و خبر انتصابشان موجب خوشحالی شده است.انتظارم از همه هنرمندان و انجمن های هنری این است که در این راه کمک کنند زیرا کار بصورت یک نفره جلو نمی رود بلکه باید با تجمع اندیشه ها، مسیر را هموار کرد.

در پایان این مراسم، متن حکم جدید قرائت شد و محمد محمدی زاده به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک منصوب شد.گفتنی است پیش از این داوود دادوند به مدت بیش از 4 سال مسئولیت این اداره را برعهده داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.