حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
هیئات مذهبی باید جلودار عرصه جهاد تبیین باشند
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
شناسه : 18006
بازدید 66
7
مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بندرلنگه اظهار داشت؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بندرلنگه اظهار داشت : هیئات مذهبی باید جلودار عرصه جهاد تبیین باشند .
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ؛همایش طلایه‌داران تبلیغ در روز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور امام جمعه شهرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، بخشدار مرکزی، شهرداران بندرلنگه و‌ بندرکنگ، رئیس اداره جهاد کشاورزی، مسئول شورای نگهبان شهرستان، روحانیون، هیئات مذهبی خواهران و برادران، مداحان، موکب‌داران در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این همایش اظهار داشت: حمله به مبانی فکری دشمن از مهمترین موضوعات است و خنثی سازی حمله دشمن پشت بند این کار است؛ توطئه های دشمن مانند فتنه غبارآلود است و دشمن طوری وارد میدان می‌شود که افراد ندانسته در زمین او بازی می‌کنند لذا به هم زدن این کار دشمن در جهاد تبیین خیلی جایگاه مهمی دارد.

وی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیئت‌های مذهبی محفل نیروسازی برای بدنه حرکت عظیم و پیشرو انقلاب اسلامی در سایه نظام اسلامی و تربیت شهروندان شایسته عصر تمدن اسلامی است، گفت: در واقع هیئت یک قرارگاه بزرگ جهت تربیت دینی برای نسل‌های انقلاب، آن هم به اقتضای قشر و سن و ضرورت‌هایشان است.

ایشان در پایان افزود :بیان شبهات در منبر لازم نیست ولی جواب دادن به شبهات رایج جامعه در منبر بسیار مهم و لازم است، اگر در منبر حرف های خوبی به مردم گفته شود ولی به درد آنها نخورد به مردم خیانت شده است و باید مبانی فکری و جهان‌بینی مردم در منبر اصلاح شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.