حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
مهم ترین کار در عرصه عفاف و حجاب، هویت بخشی به زن مسلمان است
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
شناسه : 17633
بازدید 75
4
در نشست حجاب وعفاف تاکید شد؛ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در نشست حجاب وعفاف تاکید کرد:مهم ترین کار در عرصه حجاب و عفاف ،هویت بخشی به زن مسلمان است.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ؛همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، نشست«عفاف و حجاب» در سالن جلسات مدیریت اداره کل گمرکات شهرستان، با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت‌الاسلام خلیفاوی تاکید کرد: عفاف و حجاب مقدمه بسیاری از ارزش‌ها است /مهم ترین کار در عرصه عفاف و حجاب، هویت بخشی به زن مسلمان است.

خلیفاوی با بیان اینکه عفاف و حجاب مقدمه بسیاری از ارزش‌ها است، تصریح کرد: اگر عفاف و حجاب در جامعه شکل حقیقی خود را داشته باشد، ارزش‌های دیگر نیز در جامعه حفظ خواهد شد.

خلیفاوی یادآور شد: بحث کرامت زن در اسلام، امنیت اجتماعی زنان و بحث‌های مختلف مبتنی بر این ارزش است، از جمله حفظ کیان خانواده‌ها با موضوع عفاف و حجاب مرتبط است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم، طهارت روحی و روانی را برای این ارزش بیان می‌کند، گفت: در جوامع غربی کلینیک‌های روانشناسی بیشتر از کلینیک‌های دیگر است، حال آنکه اگر جامعه ای عفاف و حجاب را رعایت کند، زنان و مردان جامعه به طهارت روحی و روانی خواهند رسید.

وی تصریح کرد: مفهوم حجاب جایگاه ویژه ای در ارائه الگوی زن مسلمان دارد، اما دشمن موضوع عفاف و حجاب را که مهم‌ترین، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مفهوم برای الگوی زن مسلمان است، مورد هجمه قرار داده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه عواملی همچون تقویت عزت نفس، یاد خداوند، غیرت، احساس مسئولیت همراه با مهربانی از عوامل موثر در حفظ عفاف و حجاب می‌باشند

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.