حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
از نمازخانه‌های بین‌راهی شهرستان بندرلنگه بازدید شد
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۰
شناسه : 17618
بازدید 56
6
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه؛ رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه؛ از نمازخانه های بین راهی شهرستان بندرلنگه بازدید شد
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیرستاد اقامه نماز به همراه نماینده فرمانداری و نماینده اداره راه از نمازخانه‌های مجتمع‌های بین‌راهی بندرلنگه بازدید کردند.

 

 

 

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی گفت: «در ایام تابستان و ایام اربعین به علت مسافرت و عبور زائران اباعبدالله الحسین«ع» و شهرستان بندرلنگه محل عبور خیلی از کاروان‌های زیارتی می‌باشد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و‌ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان با اشاره به بازدید نظارتی از نمازخانه‌های مجتمع‌های بین‌راهی و تاسیسات گردشگری بندرلنگه گفت: «در این بازدیدها بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت بهداشت محیط و نظافت سرویس‌های بهداشتی نظارت شد.

 

او با تاکید بر بازدید مستمر از نمازخانه‌های مجتمع‌های بین راهی و تاسیسات گردشگری بندرلنگه در طول سال چون محل عبور زائران و مسافران ادامه داد: «تا پیش از شروع حرکت زائران تذکرات لازم به مدیران مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی در خصوص آماده‌سازی نمازخانه‌ها از جمله رعایت بهداشت، شست‌وشوی فرش‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی داده شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان تذکر داده شده بود که مُهرهای سنگی قابل شست‌وشو را جایگزین مُهرهای خاکی و به لحاظ بهداشتی از چادر و جانمازهای نو استفاده کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.