حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
جشن های باشکوه محله محور عید غدیر در بندرلنگه
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۴۳
شناسه : 17515
بازدید 230
8
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه؛ رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: جشن های باشکوه محله محور عید غدیر خم در بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات این شهرستان گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر جشن‌های محله محور در شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی با اشاره به مهمترین برنامه‌های غدیر در شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: برگزاری کاروان شادی در محلات و روستاهای شهرستان، اقامه نماز جمعه، همراه اطعام نمازگزاران، بر پایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های مسیر راهپیمایی به صورت متراکم، به تصویر کشاندن غدیر خم با برپایی نمایشگاه و جشن چند روزه در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های عید غدیر در بندرلنگه بود.

وی افزود: همچنین برگزاری جشن‌های محله محور با همکاری مساجد و جشن شهرستانی در پنج نقطه از بندرلنگه محله رودباری، امیرآباد، محله هدایتی، محله ابوذر بندرکنگ، فاطمیه در این شهرستان انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به سایر برنامه‌ها گفت: اجرا و برگزاری جشن در روستای بستانه، روستای مغویه و کُندران، راه انداختن کاروان شادی در شهر بندرلنگه و روستاهای همجوار انجام شد.

حجت الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: از همراه کردن مردم در غدیر با برپایی جشن‌های خانوادگی در عرصه فضای مجازی و نور افشانی مساجد با همراهی هیأت امنا مساجد شهر در ساعت ۲۰ به طور همزمان در روز غدیر خم بود.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌های مناسب در این ایام بیان کرد: ایجاد و برپایی نمایشگاه بزرگ بنام زلال غدیر، ارسال پیامک‌های غدیری توسط گروهای مختلف در فضای مجازی و اداره مخابرات از دیگر برنامه‌های است که در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: همچنین با نور افشانی توسط شهرداری در پارک کوثر، تبلیغ پخت غذا در بین همسایگان از طریق فضای مجازی، مسابقه و فراخوان مقاله در فضای مجازی، اطعام و برپایی جشن در محله هدایتی، ذبح قربانی به صورت نمادین در روز عید غدیر انجام شد.

وی افزود: پویش هر مسجد یک قربانی و یک ایستگاه صلواتی در روز عید غدیر خم از دیگر برنامه های این شهرستان است که برگزار شد.

در پایان حجت الاسلام چاووشی امام پایگاه اجتماعی محله رودباری شهرستان بندرلنگه از اجرای برنامه نورافشانی، دسته شادی، رژه موتوری، ایستگاه صلواتی، سخنرانی، مولودی خوانی، جام فوتبال محله‌ای غدیر، و دیگر برنامه‌های متنوع در این محله که خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.