حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
مداحان نقش کلیدی در جذب مخاطبان جوان به برنامه‌های مذهبی دارند
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۴
شناسه : 16928
بازدید 73
6
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه حجت‌الاسلام والمسلمین خلیفاوی تأکید کرد: نقش معنوی مداحان با توجه به وظیفه خطیر جذب مخاطبان جوان بسیار تاثیرگذار و کلیدی است.
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، جلسه هماهنگی و هم‌افزایی مداحان و ذاکرین اهل بیت برای ایام دهه ولایت و امامت با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول کانون مداحان، مسئول بسیج مداحان و مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه؛ حجت الاسلام خلیفاوی نقش مداحان را در جامعه مهم دانست و گفت: نقش معنوی مداحان با توجه به وظیفه خطیر جذب مخاطبان جوان بسیار تاثیرگذار و کلیدی است.

خلیفاوی ضمن بیان اینکه نقش و جایگاه مداحان در فرآیند تبلیغ دین بسیار زیاد، پررنگ، تأثیرگذار، غیرقابل‌انکار و سرنوشت‌ساز است، بیان داشت: مداحان یکی از ظرفیت های مهم در راستای مقابله با تهدیدات دشمن هستند که با بیان معارف دین و روشنگری در خنثی‌سازی ترفندهای دشمن می‌تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

وی با تاکید براینکه آنچه برای مداحان لازم و مهم است، آشنایی با قرآن و تاریخ اسلام است، افزود: امر مداحی با درک درست از تاریخ وقایع اسلام، با محوریت قرآن معنا پیدا می‌کند و باید مداحان اطلاعات جامع از وقایع و سرگذشت اسلام داشته باشند.

وی ضمن تاکید به دهه ولایت و امامت گفت:  غدیر خم به عنوان عید اکمال دین و اتمام نعمت از شعائر اسلام و شیعه است. برگزاری جشن ها و برنامه های این ایام در فضای باز پرجمعیت اعم از حسینیه‌ها، مساجد، پارک ها تفرجگاه ها سواحل میادین شهرها می‌تواند جلوه خاصی به برنامه های دهه امامت و ولایت امسال بدهد.

در پایان هر کدام از اعضا مطالب و برنامه های در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات دهه ولایت و امامت را عنوان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.