حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
امام راحل تاریخ ساز است
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۸
شناسه : 16870
بازدید 68
3
ارتحال امام خمینی«ره» در بندرکنگ حجت الاسلام والمسلمین حسن فقیهی فر امام جمعه شهرستان موقت بندرلنگه در مراسم سالگرد 14و 15 خردادماه که در مسجد امام مهدی«عج» برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : فاطمه ربیعه
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حسن فقیهی فر امام جمعه شهرستان موقت بندرلنگه در مراسم سالگرد  14و 15 خردادماه که در مسجد امام مهدی«عج» برگزار شد گفت: امام خمینی (ره) یکی از ممتازترین شخصیت های تاریخ است که با تلاش های صادقانه خود مسیر تاریخ را برای همیشه عوض کرد.

 

وی افزود: باید ما دین خود را به مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خردادی که به عنوان مبداء و نقطه عطف تاریخ و نهضت معرفی شده است نیز ادا کنیم و به این توفیق الهی دست یابیم.

 

امام جمعه موقت شهربندرلنگه اظهار داشت: امام راحل با تز ولایت فقیه، حرکت پیامبرگونه خود را آغاز کرد و مردم را به این باور رسانید که دین باید در کنار سیاست قرار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بخش مهمی از خاورمیانه اتفاق افتاده گفت: انقلابی که امام ایجاد کرد انقلابی منحصر به فرد بود چرا که سیاسی-اجتماعی بودنش بیش از انقلاب های دنیاست.هر کدام از این اغتشاشات در هر جای دنیا اتفاق می افتاد آن نظام به کلی از پا در می آمد اما انقلاب اسلامی ایران در دل مردم جا باز کرده و همیشه خود مردم جانانه از انقلاب دفاع کرده اند.

 

قابل ذکر است مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بندر کنگ با حضور روحانیون، مسئولین و اقشار مختلف مردم  و برگزاری مسابقات و اهدا جوایزی ویژه برنامه این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.