حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
برگزاری جلسه برنامه ریزی سالگرد رحلت امام(ره) و قیام15خرداد
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
شناسه : 16670
بازدید 117
2
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: جلسه برنامه ریزی سالگرد رحلت امام (ره) و قیام 15خرداد شهرستان بندرلنگه با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه،بخشدار مرکزی، شهردار و شورای شهر بندرکنگ، روحانیون، معتمدین و مسئولین هیئات مذهبی برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،جلسه ای به منظور برنامه ریزی سالگرد امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد در محل شهرداری بندرکنگ برگزار گردید.

در حاشیه این جلسه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، بیان داشت: امام راحل، سعادت را برای همه ملت های جهان می خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند انقلابی که برای همه آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست، امام(ره) هیچگاه دچار اشتباه نشد و ذره ای از صراط مستقیم منحرف نشد و در اوج بحرانها هیچ وقت نشانه ای از عجز در ایشان دیده نشد.

وی در ادامه بر تعامل و هماهنگی همه دستگاه ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) تاکید کرد و افزود: شناساندن و ترویج تفکرات و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان حائز اهمیت است و سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی است و این یک فرصت مغتنم است که باید همه دستگاه ها و ادارات در این راه مشارکت کرده و تمامی امکانات خود را برای بزرگداشت سالگرد امام راحل و هم چنین قیام پانزدهم خرداد به کار گیرند.

حجت الاسلام خلیفاوی در پایان گفت: یکی از اولویت های جامعه در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را پررنگ تر دانستن فرمایشات ایشان است و تلاش نماییم تا سخنان امام از جمله وصیتنامه، پذیرش قطعنامه، سخنرانی و …. را در تیراژ بالا در اختیار آحاد مردم قرار دهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.