حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
بازدید سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه از خانه عالم قدیمی روستای مغویه
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
شناسه : 16665
بازدید 134
7
گزارش: حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه از خانه عالم قدیمی روستای مغویه بندرلنگه بازدید به عمل آورد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه به همراه حجت الاسلام عادل ارجمندی امام روستای مغویه از خانه عالم آن روستا بازدید به عمل آورد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با تاکید بر مرمت خانه عالم مغویه گفت:خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است که با احداث این خانه های عالم به خصوص در روستاها، اهالی آن روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

حجت الاسلام خلیفاوی بیان داشت: طبق بررسی های بعمل آمده مشاهده شده در مناطقی که مبلغین حضور دارند رشد فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در بین مردم این مناطق چشمگیرتر از مناطق دیگر بوده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه تصریح کرد: هدف عمده از ساخت خانه های عالم ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و احکام اسلامی و ایجاد زمینه جهت ارتباط چهره به چهره مردم با روحانیون است است که با احداث این خانه های عالم در روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.