حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
امام صادق(ع) نقش بسزایی در تربیت شاگردان والا مقام داشت
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۱
شناسه : 16461
بازدید 45
3
سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: امام صادق(ع) نقش بسزایی در تربیت شاگردان والا مقام داشت.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پیامی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) با تربیت شاگردان و فرستادن آن ها به مناطق دیگر و تدوین و جمع آوری عقاید و فقه تشیع و نشر آن نقش به سزایی داشت و پرورش انسان های مستعد و تربیت شاگردان والا مقام و شاخص در میدان علم و عمل و حفظ و حراست آنان، بخشی از ویژگی حضرت امام جعفر صادق(ع) بود.

وی افزود: همه‌ حرف های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن به وسیله‌ مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود ، همه‌ آنها را امام صادق(ع) به شکل درست بیان کرد.

حجت الاسلام خلیفاوی تصریح کرد: شاگردان امام صادق(ع) منحصر به شیعیان نبودند،بلکه پیروان سنت و جماعت نیز از مکتب آن حضرت برخوردار می شدند، پیشوایان چهارگانه اهل سنت بلاواسطه یا با واسطه شاگرد امام صادق(ع)بودند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه تصریح کرد: امام صادق(ع) از جهت علم و فقه و حسب و نسب و عبادت و سیر و سلوک معنوی و مکارم اخلاق، بزرگترین و معروف ترین شخصیت عصر خویش بود و جمعی از دانشمندان بدین امر شهادت داده اند.

وی در پایان تصریح کرد: این امام بزرگوار همواره مردم را به عفو و بخشش دیگران سفارش می کردند، لذاباید سبک زندگانی امام صادق(ع) در کانون خانواده ها نهادینه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.