حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
تقدیر سرپرست تبلیغات اسلامی از رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
شناسه : 16270
بازدید 311
9
به مناسبت روز معلم: سرپرست تبلیغات اسلامی به مناسبت روز معلم با اهدای لوحی از رئیس آموزش و پرورش تقدیر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه طی نشستی با حضور مسعود سالاری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه اظهار داشت:معلمان جامعه اسلامی با فداکاری و تلاش در عرصه جهاد در راه خدا تلاش می کنند. جا دارد که از مقام شامخ معلمان تقدیر و تشکر کرد و با حمایت مادی و معنوی از این قشر زحمت کش در آبادانی بیشتر این مرز و بوم تلاش کرد.

وی گفت: سالروز شهادت شهید مطهری که درود و رحمت خداوند بر ایشان باد به نام روز معلم نامگذاری شده است. هر انسانی در زندگی از معلم خود خاطره دارد و خود را مدیون معلمان جامعه اسلامی می داند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان این مطلب که معلمی شغل انبیاست و معلمان نقش آنها هدایت گری دانش آموزان به علم و عمل است افزود: معلمان جامعه اسلامی به تاسی از راه و اندیشه ائمه اطهار در تربیت فرزندان این مرز  و بوم نقش اساسی دارند و با تاسی از الگوی بی همتایی چون ائمه اطهار در تربیت فرزندان تلاش کنند.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز معلم خاطر نشان ساخت: فرزندان این مرز و بوم هنگامی که به مدرسه می روند از ابتدا نیمی از وقت روزانه خود را در مدرسه می گذرانند و تربیت و شیوه آموزشی مدارس و معلمان بسیار حائز اهمیت است. و این تربیت در راستای عمل و گفتار ائمه اطهار باشد تا فرزندانی انقلابی و جهادی تربیت شوند.

در پایان سرپرست تبلیغات اسلامی به مناسبت روز معلم با اهدای لوحی از رئیس آموزش و پرورش تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.