حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
دیدار معاون اداره مالی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
شناسه : 16142
بازدید 150
7
گزارش: معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه دیدار کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه دراین دیدار حجت‌الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان ارائه و خواستار حمایت بیشتر استان از فعالیت های فرهنگی و مذهبی شد.

گفتنی است در ادامه این دیدار محمد توکلی،معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان بندرلنگه و تشکر از فعالیت های خوب اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان، آمادگی خود را جهت همکاری و پشتیبانی مادی و معنوی از فعالیت های این اداره در حوزه شهرستان اعلام کرد.وی همچنین در خصوص وضعیت عمرانی، ساخت خانه های عالم، نیازمندی ها و امکانات، اموال اداری و مسائل مالی مطالبی بیان کرد.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های پرسنل این اداره اظهارداشت: ما شاهد هستیم که برادران ما در شهرستان‌ها با نیروی کم، کارهای بزرگ را انجام می‌دهند و این نشان دهنده، توانمندی نیروهای سازمان است.وی همچنین در خصوص بکارگیری نیروی خدماتی در این اداره قول مساعد داد.

گفتنی است معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز از روند ساخت خانه عالم چارک بازدید به عمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.