حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2873×
برگزاری جزء خوانی قرآن در بیش از 200 مسجد وحسینیه شهرستان بندرلنگه
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
شناسه : 16080
بازدید 58
8
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در بیش از 200 مسجد و حسینیه این شهرستان برگزار می ‌شود.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه بیان کرد: بر اساس برنامه ‌ریزی صورت گرفته در ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه ‌های قرآنی ترتیل ‌خوانی و جزء خوانی قرآن کریم در بیش از 200 مسجد و حسینیه این شهرستان به صورت مستمر و روزانه برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «مسجد محله:پایگاه قرآنی» در مساجد و حسینیه های شهرستان بندرلنگه افزود: مساجد و حسینیه های این شهرستان پذیرای میهمانان خدا در مراسمات و محافل انس با قرآن هستند.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه عنوان کرد: طرح «مسجد محله:پایگاه قرآنی» با هدف تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در بین مردم و بهره ‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان و با رویکرد تبدیل مجالس قرآنی به قطب ‌های معنوی برگزار می ‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری برنامه ‌های متنوعی از جمله برنامه‌ های قرآنی، معرفتی و تبلیغی، دعا و مناجات ‌خوانی، برنامه‌ های ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و برنامه ‌های تفسیری که به صورت مسابقه برگزار می ‌شود در این طرح در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خلیفاوی یادآور شد: برای برپایی محافل انس با قرآن کریم، برنامه‌ ریزی‌ های گسترده ‌ای صورت گرفته است که بر اساس آن در بیش از 10 مسجد و حسینیه شهرستان بندرلنگه طرح «مسجد محله:پایگاه قرآنی» برگزار می‌ شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.