حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2872×
راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه‌دار بندرلنگه برگزار شد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۳
شناسه : 15927
بازدید 78
4
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس با حضور مردم ولایتمدار، متدین و روزه دار بندرلنگه در این شهرستان برگزار شد و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های قدس شریف و محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کردند.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شهرستان بندرلنگه شاهد خلق حماسه ای دیگر بود که مردم روزه دار با آگاهی و بصیرت ستودنی در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین  به همراه حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا امام جمعه، حجت الاسلام حسن فقیهی فر امام جمعه موقت، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت، فرماندار و دیگر مسئولین و قشرهای مختلف مردم تشیع و تسنن بندرلنگه با شکوه تر از سنوات  گذشته برگزار شد و وحدت مثال زدنی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام خلیفاوی افزود: راهپیمایان در طول مسیر با سردادن شعار الله اکر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، خشم و انزجار خود را از رژیم نژاد پرست و کودک کش اسرائیل و حامیانش ابراز کردند.

وی بیان کرد: راهپیمایان همچنین با حمل پلاکاردها و حمل دست نوشته هایی با مضامین “ما ملتی نستوه و چون کوه استواریم، حامی مظلومان و دشمن استکباریم”، “فرموده امام امت ماست”، حمایت خود را مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مسئول روابط عمومی،  ادامه داد: دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت، حمایت مستمر و بی وقفه ی جمهوری اسلامی ایران و اقشار مختلف مردم ایران زمین از مردم بی پناه و بی دفاع مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و همه رژیم های استکباری و غاصب در سراسر دنیا تبدیل شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان، تصریح کرد: راهپیمایی مذکور بعد از نماز جمعه، از سمت مسجد جامع شروع و تا میدان آموزش و پروش با قرائت قطعنامه  10 بندی به پایان رسید.

اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، ضمن تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روز جهانی قدس، از آحاد اقشار مردم فهیم و با ایمان این شهرستان که با ترسیم چهره زیبایی از اتحاد و بصیرت مسلمانان، موجبات عجز و هراس بیش از پیش دشمنان زبون اسلام را فراهم کردند، تقدیر و تشکر نموده، از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین حماسه و مقاومت را خواستاریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.